Bourjois

הכרות עם מותג Bourjous וחשיפת הביתן ב'ביוטי סיטי',
יולי 2016

מהות
שיתוף פעולה להגברת השיח על המותג ופעילות אינטראקטיבית נושאת פרסים
קופי
חברי הקבוצה התבקשו במשך שלושה ימים לשרשר תמונות איפור שלהם תוך אינטרפטציה לרוח פרסומות המותג. מתוך שרשור התמונות הפעיל נבחרו 5 'נערות בורזו'אה' שהשמות שלהן הוכרזו סופית במהלך הביוטי-סיטי
פרסים
כל אחת מהזוכות הללו קיבלה במתנה חבילת מוצרי איפור מבית המותג, בשווי של כ-600 ש"ח

 

חלק ממשתתפי הפעילות:

פוסט פעילות

 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email