Maybelline – New-York

קידום השקת הברונזר – "Dream Sun", מאי 2015

מהות
שיתוף פעולה של שבוע, לקידום השקת הברונזר המשולב בסומק של מייבלין – "Dream Sun". הפעילות כללה שלושה פוסטים אינטראקטיבים ושני פוסטים אינפורמטיבים (תוכן שיווקי) שהועלו לסירוגין.
קופי
בפוסט הפעילות הראשון, התבקשו חברי הקבוצה למצוא סלוגן ברוח המותג – לברונזר החדש.
בפוסט הפעילות השני, התבקשו חברי הקבוצה  להעלות תמונות של לוק האיפור החביב עליהם לקיץ, בהשראת המראה השזוף והבריא.
בפוסט הפעילות השלישי התבקשו חברי הקבוצה לתת את והטיפ המנצח שלהם לאיפר גלאם, שזוף זוהר לקיץ.
פרסים
נבחרו שלושה זוכים מכל פעילות (תשעה בסה"כ)  אשר קיבלו במתנה את שני הברונזרים החדשים של הסדרה.

חלק מהמשתתפים בפעילות השניה:

לינקים לפעילות:
פוסט פעילות ראשון | כתבה ראשונה | פוסט פעילות שני | כתבה שניה | פוסט פעילות שלישי

***************************************************************
קידום השקת קונסילר ה-IAR, "Instant Age Rewind, יוני 2018

מהות
פעילות אינטראקטיבית של שלושה ימים לחברי הקבוצה, לרגל השקת קונסילר ה'IAR'.
קופי
במשך שלושה ימים התבקשו חברי הקבוצה לתת טיפים מגניבים, ככל העולה על דעתם, לשימושים אחרים בקונסילר ולצרף אליהם תמונה/סרטון המדגים את הטיפ המדובר.
פרסים
בתום שלושת ימי הפעילות נבחרו מתוך שרשור הפעילות חמישה זוכים שקיבלו חבילה ממוצרי המותג, ביניהם גם הקונסילר המדובר.

ההדגמה והטיפ שלי:

https://www.facebook.com/YafutooinLaLaLand/videos/2093134370700189/

חלק ממשתתפי האתגר:

לינקים לפעילות:
טיזר | 
לייב פעילות | פוסט פעילות – וידאו טיוטוריאל

***************************************************************
קידום השקת שפתוני Super Stay Ink Crayon, נובמבר 2019

מהות
פעילויות אינטראקטיבית של שלושה ימים לקידום השקת ליין השפתונים החדש.
קופי
במשך 3 ימים עלה בכל יום אתגר אינטראקטיבי שונה שנמשך 12 שעות עד לסגירת השרשור.
פרסים
מכל פעילות יומית נבחר זוכה. שלושת הזוכים בפעילויות קיבלו במתנה את קולקציית כל גווני שפתוני ה-Super Stay Ink Crayon החדשים.

לינקים לפעילות:
טיזריום ראשון | יום שני | יום שלישי

 

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email