Olay

השקת OLAY בארץ, פברואר 2020

 

מהות
פעילות אינטראקטיבית של שלושה ימים להחדרת המותג לתודעת הקהל הישראלי.

קופי
פוסט ובו הנעה לפעולה בדוגמת פעילות אינטראקטיבית עם חברי הקבוצה, בה הם התבקשו לספר על עצת הטיפוח ההזויה/מוזרה ביותר שניתנה להם אי פעם.
פרסים
חמשת הסיפורים ההזויים ביותר זיכו את כותביהם בחבילות טיפוח מבית המותג בשילוח הביתה.
לינקים:
לפוסט הפעילות | לפוסט הזוכים

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email