SACARA

 קידום גיוס נבחרת מאפרים, "האח הגדול", מאי 2016

 

 

פוסט יח"צ אינפורמטיבי לקידום גיוס נבחרת מאפרים מקצועית לעונת 'האח הגדול' 2016, בחסות המותג.

 

 

 

לינק לפוסט הקידום 

****************************************************************
הגברת השיח על המותג, נובמבר 2019

מהות
שיתוף פעולה יח"צני של שבועיים ובו שתי 'פעימות' שבהן לקחו חלק 5 משפיעניות מהקבוצה.

קופי
ב'פעימה' הראשונה, עלו חמישה 'טיזרים' (וידאו טיוטוריאלים של כל אחת מהמשפיעניות), ללא ציון שם המותג או המוצרים. במהלך פעימה זו ניתנה אופציה לחברי הקבוצה לנחש מהו המותג.
ב'פעימה' השניה, נחשפו הוידאו טיוטוריאלים המלאים של חמשת המשפיעניות, תוך גילוי שם המותג וחשיפת המוצרים שהשתמשו בהם בסרטון.
הטבה ופרסים
במהלך הפעימה השניה קבלו חברי הקבוצה שתי הטבות בלעדיות – אחת ברכישה אופציונלית באתר המקוון, והשניה ברכישה פיזית ברשת סניפי המותג.
כמו כן חולקו 5 גיפט-קארדים לרכישת מוצרים בחנויות המותג לחמשת חברי הקבוצה שניחשו ראשונים את שם המותג בפעימה הראשונה.

 

חמשת המשפיעניות:

וידאו החשיפה הרשמי של השת"פ:

https://www.facebook.com/YafutooinLaLaLand/videos/3062150937147036/

לינקים לוידאו החשיפה של שאר המשפיעניות:
לוידאו של ליזה; לוידאו של שרה; לוידאו של חני; לוידאו של נוי

****************************************************************
קמפיין 'בפורים לא מתחפשים – מתאפרים', פברואר 2020

מהות
עידוד תחפושות ממוצרים, בגדים ואביזרים שקיימים בבית, כשהדגש הוא על האיפור.

קופי
פעילות של 3 ימים שבה התבקשו חברי הקבוצה להעלות תחפושות ברוח הסלוגן. מתוך השרשור נבחרו שלושה זוכים שהתחפושות והאיפור שלהם היו המרשימים ביותר.
הטבה ופרסים
שלושת הזוכים שנבחרו קיבלו כרטיסי מתנה בשווי של 200 ש"ח לרכישה ברשת חנויות המותג.
לינקים:
לפוסט הפעילות; לפוסט הכרזת הזוכים

שתף פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email